معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ساخت وبلاگ


چیست؟ اولی سیستم ادله تخصصی برای میزبانی وب وب سایت ها CloudLinux است که موجب می شود تا سرور شما همیشه در شرایط استوار باقی بماند . بطوری که بعنوان نمونه در صورتیکه سرور شما به استدلال استفاده بیش از حد یک مشتری از منابعی نظیر CPU و RAM، از دسترس خارج شود، CloudLinux به یاری شما آمده و سبب ساز پایداری سرور می شود . سئو در مشهد

CloudLinux 
چیست؟ او‌لین سیستم دلیل تخصصی برای میزبانی اینترنت سایت ها CloudLinux می باشد که موجب می شود تا سرور شما همیشه در شرایط استوار باقی بماند . بطوری که بعنوان نمونه در صورتی‌که سرور شما به برهان به کار گیری بیش از حد یک مشتری از منابعی مثل CPU و RAM، از دسترس خارج شود، CloudLinux به یاری شما آمده و سبب ساز پایداری سرور می شود . 

با به کار گیری از CloudLinux می توان منابع اختصاص داده شده را محدود کرد که در اینصورت اختلالی در فرایند فعالیت سرور بواسطه استعمال بیش از حد منابع به وسیله یک استفاده کننده خاص پیش نمی آید . 


تجهیزات CloudLinux 
- انقطاع سازی محدودیت کاربران: میزان محدودیت اعمال گردیده برای یوزرها مختلف، متفاوت خواهد بود . بصورتی که اگر سرعت دسترسی یک کاربر بدلیل استفاده دوچندان از سرور، کند شود، اختلالی در سرعت دسترسی دیگر یوزرها پیش نخواهد آمد . 

- محدود کردن منابع: هر کاربر دارای منابع منحصر به فرد خویش بر روی سرور می باشد . 

- اعمال محدودیت منابع برای اسکریپت ها: با به کارگیری از این امکان، می بضاعت برای یک اسکریپت خاص، منابع خاصی را تعریف کرد تا در صورت استعمال بیش از حد آن، صرفا سرعت اسکریپت کاهش یابد نه کلیه وب وب سایت . 

فارسی نیک به تیتر اولی سهم دار تجاری CloudLinux در ایران و دارنده دیتاسنتر ملی ایران، نیز اکنون قادر به ارائه مدرک لیسانس کمپانی CloudLinux بصورت آنلاین می باشد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 270 تاريخ : پنجشنبه 24 خرداد 1397 ساعت: 16:11

نقش 
سرد کردن و انجماد بر روی رنگ گوشت : ظواهر و رنگ گوشت به هنگام فروش آن، مهمترین خصوصیت کیفی تأثیرگذار بر خریدار هست . خرید اینترنتی گوشت

در این رابطه نسبت چربی به گوشت لخم و مقدار چربی مرمری مهمترین کارداران ظاهری در کنار رنگ گوشت به شمار می آیند . 

تغییرات رنگ رنگدانه عضله (میوگلوبین) جذابیت گوشت قرمز را انتخاب می نماید که بر قبول تولید ها گوشتی بوسیله مصرف کننده اثر می گذارد . 

مصرف کننده، گوشت جدید قرمز براق و گوشت پخته قهوه ای یا خاکستری و گوشت کار آوری شده صورتی را ترجیح می دهد . 

رنگ قرمز در دماهای پایین پایدارتر می باشد چون سرعت اکسید شدن رنگدانه ها کاهش می یابد . 

در دماهای پایین، حلالیت اکسیژن اکثر می‌باشد و برخورد های مصرف کننده اکسیژن نماید می باشند . 

با دقت به قابلیت و امکان نفوذ اکسیژن به درون گوشت، سرعت عمل احیاء کنندگی آنزیم هایی که موجب صورت گیری مت میوگلوبین می شوند کمتر بوده و گوشت نسبت به دماهای بالاتر، قرمز‌رنگ تر هست . 

سرد کردن با نیتروژن مایع ، اثراتی بر روی رنگ آن طی سرد کردن اول داراست . 
پس از ۴ ساعت سرد کردن گوشت توسط نیتروژن مایع ، روشنی ارتقاء یافته و زردی و قرمزی کاهش می یابد، 
هرچند پس از ۲۰ ساعت اختلاف قابل توجهی در مقدار رنگ گوشت وجود ندارد . 

نکته 
: هنگامی که گوشت، بریده شده و در معرض هوا قرار میگیرد، رنگ آن از قرمزصورتی تیره به قرمز‌رنگ آلبالویی درخشان تغییر‌و تحول کرده که هنگام میزان گیری، روشنی افزایش یافته، hue به سمت قرمز‌رنگ تغییر تحول می کند و میزان اشباعیت رنگ ارتقا می یابد . 

با انجام blooming شت های منوط شده در مقایسه با گوشت های منوط نشده، روشنی یکسانی دارا هستند اما hue دو برابر و اشباعیت سه برابر بیشتر می شود و برش گوشت های منوط شده، روشنتر و صورتی تر از گوشت های منوط نشده خواهد بود . 

پس از یک ساعت قرارگیری در معرض هوا، گوشت مشروط شده hueقرمز تری دارااست که به میزان قابل توجهی اشباع تر و درخشانتر از گوشت منوط نشده می‌باشد . 

این تغییرات در روشنی، hue و اشباعیت که طی منوط کردن تولید می شود ظواهر دیدنی تر و درخشانتری ایجاد خواهد نمود . 

رنگ گوشت منجمد با سرعت انجماد تغییر و تحول می نماید . وقتی که سرعت انجماد کاهش مییابد، ظاهر فرآورده تغییر کرده و در سرعت های بسیار کم، بسط قابل توجهی در روشنی انها دیده خواهد شد . بعضا از تحقیقات، ارتباط بدون واسطه بین سرعت انجماد و روشنی عضله را اثبات کرده اند . 

سرعت اکثر انجماد، کالا روشنتری را در پی داراست به جور ای که استیک هایی به ضخامت ۲/۵ سانتیمتر که در ۹- سکو سانتیگراد منجمد گردیده بودند، تیره بوده اما انجماد جنس در ۳۴- تا ۴۰- باعث رنگ مطلوب خیس شده و انجماد در ۷۳- تا ۸۷- سکو سانتیگراد موجب رنگ پریدگی می شود . 

انجماد بسیار پرسرعت در نیتروژن مایع با سرعت انجماد۱۳ سانتیمتر در ساعت، گوشتی را به وجود میآورد که به طور غیر عادی رنگ پریده می‌باشد . 

انجماد در جریان هوا با سرعت ۲ سانتیمتر در ساعت بهترین ظواهر را در گوشت منجمد تولید می کند در حالی که انجماد بسیار آهسته با سرعت ۰/۰۴ سانتیمتر بر ساعت سبب ساز رنگ تیره خیس و شکل گیری یخ روی مرحله مال می گردد . 

سوختگی در اثر انجماد ایراد اساسی می باشد که بر ظاهر گوشت طی انجماد اثر می گذارد . 

نکته 
: تلف شدن آب از تراز بافت، یک لایه کم آب اسفنجی ایجاد می کند که غیر جذاب هست و پس از رفع انجماد برطرف نمی گردد . 

این پدیده سوختگی در اثر انجماد نامیده میشود و در گوشت های بسته بندی نشده یا گوشت هایی که به صورت غیر مناسب بسته بندی شده اند، رخ می دهد . 

مشکلی در نواحی که در معرض هوا با رطوبت کم و سرعت بالا قرار میگیرند، بخش اعظم می‌باشد . در گوشت هایی که انجمادزدایی شدهاند، سرعت اکسیداسیون رنگیزه افزایش یافته و به این ترتیب رنگ، پایداری کمتری نسبت به گوشت تازه دارد . 

در انبارداری طولانی مدت گوشت به رخ منجمد، لایه قهوه ای تیره مت میوگلوبین از فاصله ۲-۱ سانتیمتری تحت سطح شکل میگیرد به گونه ای که در رفع انجماد، رنگ تراز به سرعت خراب میگردد . 

گوشتی که جذابیت خویش را طی انبارداری به صورت منجمد، به دلیل اکسیداسیون اکسی میوگلوبین در سطح از دست داده است، پس از انجمادزدایی، قهوهای باقی می ماند . 

گوشت های بسته بندی نشده که در هوای با رطوبت بالا، آب یا بخار زیر خلا، انجمادزدایی می شوند مضاعف سفید و شیری به نظر میرسند، اگر چه اگر مجدداً در اتاق سرد به بازه زمانی ۱۰ تا ۲۴ ساعت نگهداری شوند . 

تقریباً از گوشت تازه قابل تشخیص نخواهند بود . گوشت های بسته بندی نشده که در معرض هوا و در دمای بالا و رطوبت اندک انجمادزدایی می گردند، ظاهر تیره، خشک و کهنه دارا‌هستند . 

این گوشت ها با انبارداری در اتاق سرد ظواهر خود را باز نمییابند و به تیمارهای گسترده پیشین از فروش نیاز دارا هستند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : خرید اینترنتی گوشت, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 8 خرداد 1397 ساعت: 17:17

سئو در مشهد
های آزار دهنده در طراحی سایت آیا تا به حال به این نکته اندیشیده اید که ممکن می باشد طراحی سایت شما برای کاربرانتان آزاردهنده باشد؟ در بحث پباده سازی سایت، آگاهی از مواردی که ممکن می‌باشد برای یوزرها ناخوشایند باشد اهمیت متعددی دارد، مگر این‌که شما تمایلی برای مراجعه دوباره کاربران به سایت نداشته باشید . در حالتی‌که اینترنت سایتی را می شناسید که از حیث شما دارنده پباده سازی آزاردهنده است، این مطلب را به صاحبان آن تارنما معرفی کنید . 

آیا تا به اکنون به این نکته اندیشیده اید که ممکن می‌باشد طراحی سایت شما برای کاربرانتان آزاردهنده باشد؟ در مشاجره طراحی سایت، دوراندیشی از مواقعی که ممکن می باشد برای کاربران نا مطلوب باشد اهمیت متعددی دارد، مگر اینکه شما تمایلی برای مراجعه دوباره کاربران به وبسایت نداشته باشید . در شرایطی‌که وب سایتی را می شناسید که از لحاظ شما دارنده طراحی آزاردهنده است، این مطلب را به صاحبان آن وبسایت معرفی فرمائید . 

بسیاری از شرکت های پباده سازی سایت، در نصیب بالای کاغذ از یک فولدر فلش مموری استعمال می نمایند . استعمال از فولدر های فلش دربردارنده تصاویر گرافیکی متحرک و شناور به همراه یک موسیقی ملایم می تواند فضای بسیار زیبایی را برای کاربر آماده کند . ولی پس از یه خرده گشت و گذار در وبسایت این زمینه دوچندان آزار دهنده می شود، چون با هر کلیک بر روی صفحه، پوشه فلش مموری مجددا از آغاز استارت می شود . وب سایتی که در ابتدای امر برای استفاده کننده مضاعف خوشایند بود در برهه زمانی کوتاهی به یک برهان آزاردهنده مبدل می گردد که تمرکز کاربر را از بین برده و تلاوت مطالب کاغذ را برای او مشکل می نماید . 

طراحی وب سایت آزاردهنده پیرامون همین زمینه مشاجره می کند . اکثری از صاحبان تارنما به ویژه افرادی که برای اولین توشه تصمیم به پباده سازی وبسایت می گیرند، به پیاده سازی ایده های خویش همراه با یک طراحی بیش از حد اصرار می ورزند . 
داشتن یک هدر (Header) جذاب برای صفحه های وبسایت بد نیست، البته آیا حقیقتا آشفته کردن ذهن استفاده کننده با استفاده از آن ضرورت دارد؟ 
صاحبان وبسایت اغلب این نکته را فراموش می کنند که سایتشان باید پیامی برای کاربران در جهت معرفی شرکت باشد، خیر مکانی برای سناریو مقدار توانایی طراحان وب سایت . 

آیا 
پباده سازی سایت شما آزاردهنده است؟ داشتن وب سایتی با پباده سازی آزاردهنده کار دشواری نیست و بسیاری از صاحبان سایت بطور تحمیلی در این موضوع پیشرو می‌باشند . 
با تحلیل موارد زیر در وب سایتِ خویش از آزاردهنده بودن سایتتان آگاه شوید: 
1- 
موسیقی زمینه: در صورتیکه شما صاحب و مالک یک رادیوی آنلاین یا این که مغازه تولیدات صوتی نیستید، استعمال از فولدر های صوتی در پس زمینه صفحه های وب سایت ضرورتی ندارد . 

2- 
فونت های بزرگ: اگر وب وب سایت شما برای افرادی که مبتلا ناتوانی بصیرت می باشند ساخته نشده است، به کار گیری از فونت های گرانقدر درست نظیر فریاد زدن به روی کاربران وب سایت می باشد که زمینه پسند هیچ کاربری نمیباشد . 

3- 
فونت های کوچک: در‌حالتی که مایلید یوزرها مطالب سایت شما را به راحتی بخوانند، از فونت های ریز به کارگیری نکنید . 

4- 
پیغام های تمام صفحه: نمایش داده ها بر روی یکدیگر در طراحی وبسایت می توانند فراوان مفید و کاربردی باشند، اما نه برای کوبیدن یک پیغام بر فیس کاربر . کارایی نکنید کاربران را ناچار به خواندن پیغام های خود فرمایید . 

5- 
پنجره های پاپ آپ: در‌صورتی‌که چه امروزه در اکثری از مرورگر ها پنجره های پاپ آپ مسدود می شوند، اما بسیاری از صاحبان سایت همچنان به به کارگیری از آن ادامه می دهند . نصیب آزاردهنده پاپ آپ ها این هست که ما اکثر اوقات اطلاعات مفید را نیز در فیض مسدود شدن پاپ آپ ها از دست می دهیم . 

هر یک از یوزرها اینترنت لیستی شبیه را در این زمینه برای خود دارند، حتی شما نیز ممکن می باشد موارد بیشتری را در ذهن خود داشته باشید . در این مطلب کارایی کردیم تا لیستی از مهمترین و متداولترین مورد ها آزاردهنده پباده سازی وبسایت را بیان نموده و این مبحث را مسئله دقت صاحبان تارنما قرار دهیم . برای شما به تیتر یک صاحب وب سایت خوشایند نخواهد بود که پس از صرف بازه زمانی فراوان برای طراحی وبسایت خویش دریابید فیض کار برای کاربرانتان آزار دهنده هست . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 302 تاريخ : سه شنبه 8 خرداد 1397 ساعت: 17:15

سئو در مشهد
سایت های سارق محتوا به گوگل وب سایت منشاء یا سارق محتوا؟یکی از مشکل‌ها با اهمیت وبمستران و کسانی که در موضوع ایجاد و نشر مطالب منحصربه‌فرد فعالیت می نمایند وبسایت هایی میباشند که دارای سکو و رنک مطلوب در نتایج گوگل بوده و به راحتی با کپی کردن مطالب، مخاطب بیشتری را برای خویش جذب می‌نمایند .با یک نگاه گذرا به فروم های تخصصی سئو در ایران متوجه میشویم که سوال بخش اعظمی از یوزرها اینترنتی همین می باشد . 

وبسایت 
منبع یا دزد محتوا؟ یکی از مشکل‌ها اساسی وبمستران و افرادی که در زمینه تولید و انتشار مطالب منحصر فعالیت میکنند وبسایت هایی هستند که دارای رتبه و رنک مطلوب در نتایج گوگل بوده و به راحتی با کپی کردن مطالب، مخاطب بیشتری را برای خویش جذب مینمایند .با 
یک نگاه زود گذر به فروم های تخصصی سئو در ایران متوجه میشویم که سوال اکثری از کاربران اینترنتی همین است: چرا 
وب سایت های گرانقدر با کپی کردن مطالب هر روز بازدید کننده بیشتری جذب مینمایند و به وسیله گوگل جریمه نمیشوند؟ چرا 
مطلبی که بوسیله اینجانب تهیه و منتشر گردیده رده زیر تری نسبت به سایت اسکن کننده در نتایج گوگل دارد؟ در 
بیشتر موارد هنگامی شما تیتر مقاله خویش را در گوگل کاوش میکنید متوجه میشوید که رده آن‌ها در نتایج گوگل از وبسایت شما خوب تر بوده و در کار نه صرفا توسط گوگل جریمه نمی شوند بلکه ممکن می باشد سایت شما بعنوان کپی کار شناخته شود! توجه 
بیشتر گوگل به وبسایت های سارق محتوا مت کاتس رئیس ارشد مبارزه با اسپم گوگل در برگه توییتر فردی خود اعلام کرده هست که طرح جدیدی برای مبارزه با این وب سایت های به اصطلاح مبداء در لحاظ دارد و از وبمستران درخواست کرده تا از روش فرمی معلوم آن ها را به گوگل معرفی نمایند . 
این وب سایت ها که به اصطلاح Scraper خوانده می گردند هدف بعدی الگوریتم های گوگل خواهند بود وشاید دوران آن رسیده می‌باشد که انتقام خسارت های وارد شده به خود را از آن‌ها بگیرید! 


در 
این فرم چند مورد حیاتی از شما در خواست میگردد تا بوسیله مجموعه پیکار با اسپم گوگل نظارت شوند: 
نشانی کاغذ ای از وبسایت شما که مطلب خویش را در آن منتشر کرده اید . 
نشانی برگه ای که محتوای شما را اسکن کرده می‌باشد . 
آدرس صفحه نتایج کاوش که نشان می‌دهد این وبسایت رتبه بهتری نسبت به شما کسب کرده می باشد . 
و در غایت قبول شرایط و قانون ها کامل شدن فرم . 
پشنهاد میدهیم که در بازه تکمیل این فرم به حساب کاربری خود در گوگل نظیر جیمیل وارد شده باشید چون درخواست شما جنبه رسمی تری خواهد داشت . پیشین از تکمیل این فرم بایستی بدانید که تارنما Scraper دقیقا به چه سایتی گفته میگردد و در چه مواقعی بایستی از این فرم استعمال کرد .( 
فرم معرفی تارنما های اسکن کننده مطالب) چه 
سایت هایی را میتوان بعنوان Scraper گزارش داد؟ 
با توجه به تعریفی که در سایت ویکی پدیا از تارنما های Scraper یا عده کننده محتوا از اینترنت، ارائه شده می باشد . وبسایت هایی که محتوای خود را از سایت های دیگر جمع آوری میکنند و انگیزه آن‌ها در نهایت جذب مخاطب بخش اعظم و فروش تبلیغات در تارنما می باشد Scraper خوانده می‌شوند . این وبسایت ها عموما با ارائه تبلیغات یا این که فروش بک پیوند در وب سایت خود به بهبود رنک وب سایت های دیگر یاری کرده و از این راه و روش درآمد کسب میکنند . 

اسم سایت ها با اعتنا به عدم آشنایی برخی دوستان با عبارت دزد محتوا حذف گردید! دزد محتوا جایگزین عبارت Scraper در زبان انگلیسی هست و مفهوم آن به وب سایت هایی برمیگردد که مطالب خویش را از منابع دیگر و از وبسایت های اینترنتی عده آوری میکنند . با دقت به عدم وجود قانونی مشخص و معلوم برای حق کپی رایت در کشور‌ایران و چه بسا دنیا این مورد نیمتواند پیگرد رسمی مشخصی بهمراه داشته باشد . خود سایت های گوگل و یاهو نیز به نوعی در هم اکنون انجام این فعالیت میباشند البته با توجه به خط مش تلاش آنها و انگیزه حیاتی موتورهای کاوش از خوانش صفحه های تارنما ها، این امر برای همگان پذیرفته گردیده هست . 

با این تعریف وب سایت هایی نظیر X، Y، Z و W در‌صورتی‌که به روند کاری کنونی خویش ادامه دهند همگی در آتی با مشکلات بزرگی مواجه خواهند شد البته تارنما هایی مثل A، B و C که مطالب مخصوص و تخصصی ارائه ارائه می کنند و درآمد خویش را از تبلیغات کسب میکنند کماکان منزلت مناسب و حقیقی و واقعی خویش را مراقبت خواهند کرد . 

چنانچه شما هم با مشکلاتی اینچنین مواجه شده اید بهتر است که همین امروز این فرم را تکمیل فرمایید تا شاید در آتی به جایگاه حقیقی خویش در نتایج گوگل بازگردید و درس خیر و خوبی به اشخاصی که به راحتی از زحمات شما در جهت منافع شخصی خویش فایده میبرند داده باشید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 315 تاريخ : دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت: 15:11


گوشت عبارت می‌باشد از مجموعه بافت های عضلانی - اسکلتی لاشه ی دام های کشتاری که با بافت های چربی و پیوندی ذی‌ربط هم یاور باشد . در ضمن به اعضای خوراکی دام مانند دل ، جگر، قلوه ، مغز و گویش نیز اصطلاحاً اعضای گوشتی گفته می شود . 

مال خرید اینترنتی گوشت
گوشتی چیست؟ 
محصول های گوشتی، فراورده هایی را می نامندکه لااقل نیمی از آن‌ها را گوشت تشکیل داده باشد . تولیدات گوشتی یک عدد از لبریز مصرف ترین فراورده های غذایی به شمار آمده و تنها در سرزمین آلمان که یک عدد از بزرگترین تولید کننده و مصرف کننده کالا های گوشتی می باشد بیش از 500 گونه تولیدات با اسامی مختلف وجود دارد . 

جنس 
های گوشتی را به 4 جور تقسیم می کنند: 
کالباس 
های حرارت دیده کالباس 
های خام کالباس 
های پخته گوشت 
های کار اوری نسبتاً تمامی کالباس و سوسیس های تهیه و تنظیم شده در کارخانه های جنس های گوشتی مملکت ما از دسته حرارت دیده می باشد . 


جور بندی گوشت مصرفی: 
گوشت 
به تیتر یکی از مواد غذایی از لحاظ مصرفی بودن به تعدادی نوع کلی تقسیم می شود: 
گوشت قرمز رنگ که شامل گوشت گاو، گوسفند، گوساله و در مواقعی مشتمل بر گوشت اسب، بز، شتر و شترمرغ و . . . می باشد . 
گوشت سپید که به دو تیم گوشت طیور که به پرنده ها اهلی اطلاق می شود که شامل مرغ، بوقلمون، مرغابی و غاز و . . . می شوند . گوشت ماهیان و آبزیان دریایی که شامل گونه های ماهی و میگو می باشند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت: 14:48

لزوم 
تغییر استراتژی سئو بر مبنا زمینه محتوا لزوم 
تغییر‌و تحول استراتژی سئو بر شالوده زمینه محتوا اجازه ندهید کسی رمز شما را کلاه بگذارد . سئو چندان نیز پیچیده نیست . یک فرمول جامع با ۴ قسمتی از مهم برای سئو وجود داراست که هر کس بخواهد کمپین‌های سئوی موفقی داشته باشد باید این ۴ بخشی از را به صدق به عمل بگیرد: محتوا، لینک‌ها، با صرفه سازی داخل وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی . 

لزوم 
تغییر استراتژی سئو بر پایه زمینه محتوا اذن ندهید کسی راز شما را کلاه بگذارد . سئو چندان هم پیچیده نمی باشد . یک فرمول جامع با ۴ بخشی از حیاتی برای سئو وجود دارد که هر کس بخواهد کمپین‌های سئوی موفقی داشته باشد بایستی این ۴ قسمتی از را به صدق به کار بگیرد: محتوا، لینک‌ها، با صرفه سازی درون وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی . 
مهم ترین 
استدلال موفقیت کمپین‌های سئو چیزی نیست جز عمق! عمق مناسب تلاش‌های شما، به زمینه محتوا و روش همت رقابت شما بستگی دارااست . توسعه یک استراتژی خوب به تفکر، محاسبه و بازه احتیاج داراست . 
در صورتیکه همگی این مورد ها برای شما کافی نبود، باید اهداف مختلفی برای سئو در حیث بگیرید . باهوش فیشکین تا قبل از این در Moz این اهداف را به طور بدون نقص و جامع مورد نظارت قرار داده، بنابراین اینجانب در اینجا تنها به خلاصه‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنم: سئو برای ترافیک خام، سئو برای فروش در بازرگانی الکترونیک، سئو برای دانایی و برندینگ، سئو برای کسب حق اولویت و بازاریابی مستقیم، سئو برای رئیس اعتبار، و سئو برای تاثیر ایدئولوژیک . 
شما می بایست بر شالوده اهدافی که برای کسب‌وکار خود معلوم کردید و همین‌طور بر مبنا عمق‌های مختلف راهکار زمینه نیاز برای زمینه محتوا، تاکتیک‌های سئوی قابل قبولی را برای خودتان تعیین فرمائید . 
برای اینکه بتوانید در زمینه محتوا موفق رقابت باشید، ابتدا می بایست تحقیق جامعی در زمینه این موضوع انجام دهید و در این خط مش از اجزای همگانی سئو به کار گیری کنید: پژوهش بازار، جستجو رقبا، جست‌وجوی کلمات کلیدی، محتوا، لینک‌ها، با صرفه سازی درون وب‌سایت، و شبکه‌های اجتماعی . 

پژوهش 
بازار و جستجو رقبا حریف 
شما کیست؟ صنعتی که شما هدف گرفته‌اید چقدر عمق دارد؟ شما هیچ وقت نباید یک کمپین سئو را کورکورانه آغاز کنید، البته در عین هم اکنون هیچ گاه هم نباید کمپین رقبای خود را عینا کپی کنید . انجام یک پژوهش بازار در بین رقبای‌تان به شما یاری می کند که بدانید دقیقا چه اندازه از محتوای آن‌ها تعامل و اشتراک گذاری اجتماعی جذب می‌کند، چه اندازه از راهکار آن‌ها به مالکیت لینک اختصاص یافته، آنان چقدر روی محتوا تمرکز دارند، چه لغات کلیدی‌ای را تگ می‌کنند، و بسیاری داده ها دیگر که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید رده اولیه را تصاحب نمائید . 

می بایست یک توشه دیگر تاکید کنم: از اسکن کردن راهکار رقبای خود انقطاع جلوگیری کنید . شما نمی‌دانید که گوگل با یک لینک و پیوند یگانه یا بخشی از یک محتوا دقیقا چطور بازخورد می‌کند، مگر این که واقعا در سئو متخصص باشید . اسکن کردن استراتژی رقبا میتواند به جریمه‌های سئو ختم شود . چنانچه به جای کپی کردن از دیگران، از استراتژی خودتان و روش‌های قضیه تایید گوگل به کارگیری نمائید گشوده نیز می توانید رقبای خود را شکست دهید . این فعالیت امداد می‌کند که به شکل موثری قضیه وب لاگ خویش را دنبال کنید و رقبای خویش را باخت دهید . جدید در این رخ دیگر هر لحظه نگران این هم نیستید که مشمول جریمه‌های الگوریتم‌های پاندا یا پنگوئن قرار بگیرید . 

ولی می دانم که بعضا از تغییرات والا در الگوریتم‌ها، استراتژی‌های سئوای که برخی‌ها فکر می‌کردند استراتژی‌های خیر می باشند را بی ارزش و به درد نخور می کند . ایراد اینجاست که بعضا از استراتژی‌های سئوای که بعضی‌ها اندیشه مینمایند استراتژی‌های خوب و تایید شده‌ای هستند، چندان هم تایید شده نیستند و چه بسا گهگاه مخالف استراتژی‌های استاندارد طبقه بندی میشوند . 

متاسفانه این یقین در موضوع برخی از استراتژی‌های سئو همه‌گیر گردیده می باشد که اکثریت تامل می نمایند این راهکارها به طور کامل موثر و بی دردسر هستند البته وقتی در راهنمای گوگل به توجه چک نمائید متوجه می شوید که این استراتژی‌ها به هیچ وجه تایید شده نیستند . یک مثال از همین استراتژی‌ها، چرخ‌های لینک (Link Wheels) نام دارد که در صورتی عالی محاسبه کنید می بینید که این استراتژی از نظر گوگل ممنوع است . چنانچه بیش از حد دست به دامن این راهکار بشوید ممکن می باشد بوسیله الگوریتم پنگوئن جریمه شوید . یک ضابطه در این مسئله وجود دارد که می بایست مدام به یادتان باشد: درصورتی که شک دارید که یک لینک و پیوند ارزشی به محتوای شما طولانی تر می‌نماید یا نه و صرفا به حافظه سئو میخواهید آن را طولانی تر کنید، خوب تر می‌باشد ابدا آن لینک را نگیرید . 

جست‌وجوی 
کلمه ها کلیدی رقبای 
من برای جذب ترافیک از چه لغت ها کلیدی‌ای به کار گیری می‌کنند؟ پیدا کردن لغات دارای اهمیت مناسب یکی از مهم ترین قدم‌ها در یک کمپین سئو به اکانت می‌آید . لغت ها با اهمیت ستون فقرات سئو می‌باشند و راهکار شما را هدایت می نمایند – شما بایستی رقبای خود را زمینه پژوهش قرار دهید و ملاحظه کنید که آن‌ها چطور از کلمه ها حساس استعمال می نمایند . شما نه تنها بایستی باصرفه سازی باطن وب‌سایت رقبای خود و طرز به کار گیری آنان از لغات حساس را مسئله تحقیق و بررسی قرار دهید، بلکه بایستی بتوانید نظارت فرمائید و مشاهده کنید که این لغات اساسی چقدر جست‌وجو می شوند و چقدر میتوانند برای شما ترافیک تولید کنند . هنگامی بالاخره یک لیست از کلمات مهم مناسب تهیه کردید، میتوانید یک روز‌نگار محتوا درست کنید و آنگاه موضوعات مناسب برای محتوای خویش را تعیین نمایید . 

محتوا 
رقبای 
من چقدر محتوا تولید می‌کنند؟ موضوع این نمی باشد که محتوایی تولید نمایید که طولانی باشد، یا این که از حیث خودتان ایده‌های جالبی داشته باشد . حساس این هست که محتوایی ساخت نمائید که جذاب باشد به طوری که بازدیدکننده‌ها به دنبال کردن آن محتوا اهمیت بدهند و دوست داشته باشند آن محتوا را با دوستان خودشان به اشتراک بگذارند و عزیزان آنها هم آن محتوا را با دوستان خوب خودشان به اشتراک بگذارند . 

هیچ کس محتوای خسته کننده را به اشتراک نمی‌گذارد . به اشتراک گذاری محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی را در اصطلاح تقویت اجتماعی می‌گویند و این تقویت اجتماعی می تواند مقدار تعامل با محتوای شما را در حد چشم‌گیری ارتقا بدهد (در قضیه اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی در ادامه همین مطلب عمده توضیح خواهم داد) . به همین یاد ضروری میباشد که تحقیق فرمایید تا بدانید رقبای شما چقدر محتوا ایجاد میکنند و کدام بخش از محتوای ساخت شده بوسیله آن‌ها بیش از تمامی چیره می‌باشد . پیشنهاد می کنم بازاریابی محتوا یا لینک و پیوند بیلدینگ؟ رو هم مطالعه نمائید . 

در 
هر مطلب یک سری کلمه و واژه می‌نویسند؟ بیشتر 
مقاله‌ها آنها به طور متوسط یکسری کلمه دارد؟ هر 
هفته یکسری مقاله در وبلاگ‌شان منتشر می‌کنند؟ هر 
ماه یکسری مقاله در وبلاگ‌شان منتشر می‌کنند؟ در 
مقاله‌های خودشان چطور از لغات و لغات حیاتی استفاده می‌کنند؟ با بررسی کردن ۵ تا ۱۰ رقیب برترتان و تهیه یک گزارش با این اطلاعات، دیگر مجهز به داده ها قابل قبولی هستید که با آن می‌توانید به رقابت با رقبای خود بپردازید . 

لینک‌ها 
کدام 
یک از رقبای اینجانب جریمه شده‌اند؟ آیا آن‌ها لینک‌های بدی در کارنامه خویش دارند؟ لینک‌ها دیگر مثل قبل میزان حتمی برد در سئو نیستند، البته کماکان به عنوان یکی از بخش‌های حیاتی کمپین‌های سئو به قوت خود باقی مانده‌اند . به همین یاد باید کارنامه لینک‌های رقبای خود را مسئله چک موشکافانه قرار دهید . با چنین تحقیقی روی ۱۰ حریف برتر خودتان، می توانید بدانید کدام لینک‌ها در گوگل بیشترین و شایسته ترین نتایج را برای این وب‌سایت‌ها به ارمغان آورده‌اند . 

اما باز ضروری هست که حواس‌تان به جرایم باشد: از کارنامه لینک‌های رقبای خود به عنوان یک راهکار سئو برای خودتان نسخه برداری نکنید . شما می توانید از کارنامه لینک‌های وب‌سایت‌های رقیب خودتان امداد بگیرید و به دنبال وب‌سایت‌هایی بروید که بیشترین قیمت و کیفیت را دارا میباشند و این کار از لحاظ گوگل کاملا استاندارد و تایید شده است . با تمرکز کردن روی وب‌سایت‌های کیفیت خوب در مورد عمل وب‌سایت خودتان و وب‌سایت‌هایی که از نظر گوگل گران بها قلمداد می‌شوند، می‌توانید گوی سبقت را از رقبای خود بربایید . 

یادتان باشد که استراتژی‌های کسب پیوند در هر موضوعی گوناگون هست . دقیقا به همین دلیل می‌باشد که تحقیق کردن در مسئله موضوعات مختلف و ایجاد تغییر در راهکار سئو بر شالوده قضیه فراوان با اهمیت می باشد . این کار نه صرفا روی راهکار کسب پیوند شما تاثیر می‌گذارد، بلکه روی جست‌وجوی لغت ها با اهمیت نیز موثر می‌باشد . هر موضوعی اصطلاحات تخصصی منحصر به فرد به خودش را دارااست و این روی طرز جست‌وجوی یوزرها در قضیه آن زمینه تاثیر شگرفی دارد . درصورتی که تمام عملکرد خود را روی این تحقیق بگذارید، می‌توانید کمپین سئوی کارآمدی ساخت نمایید که همه نتایج دلخواه شما را در اختیار شما قرار دهد . 

سئو 
درون وب‌سایت رقبای 
من چطور از سئو داخل وب‌سایت خود استفاده می‌کنند؟ این هم یک عدد دیگر از مورد ها مهمی می‌باشد که بر حسب موضوع و همین‌طور لغت ها و عبارات اصلی می تواند متفاوت باشد . به تیتر مثال در یک زمینه دعوا شاید حتمی باشد از لغات مهم تخصصی به همراه مترادف‌ها و متضادهای این لغات دارای اهمیت استفاده شود، در حالی که یک موضوع دیگر ممکن است به به کار گیری از کلمات دارای اهمیت به طور کامل بی آلایش و غیر پیچیده تهیدست باشد . 

کلیدی‌ترین 
قدم در این مرحله از تحقیق این می باشد که مورد ها تحت را در مورد ۱۰ حریف برتر خویش شناسایی کنید: 
رقبای 
شما با کلمات مهم درون وب‌سایت خود چه فعالیت می‌کنند؟ چطور 
از این عبارات در تگ تایتل به کارگیری می‌کنند؟ چطور 
از این کلمات در توضیحات متا به کار گیری می‌کنند؟ چطور از این لغات در کلمه ها اصلی متا به کارگیری می‌کنند؟ (نه! گوگل لغت ها مهم متا را در رنکینگ به اکانت نمی‌آورد . ولی در تراز پیش-فهرست کردن نتایج جست‌وجو، کلمات اصلی متا را هم قضیه تحلیل قرار می‌دهد .) 
این 
کلمه ها با اهمیت را چطور در محتوا به فعالیت می‌برند؟ تناوب استفاده از کلمه ها حساس در وب‌سایت‌های رقیب چقدر است؟ (یادتان باشد که مراد من در اینجا تناوب عبارات دارای اهمیت از نظر ارتباط است، نه تراکم . در صورتی‌که بیش از حد از لغات اصلی تکراری به کارگیری فرمایید می‌توانید مشمول جریمه الگوریتم پاندا شوید .) 
حتی راهکار داخل وب‌سایت و عبارات اساسی نیز بسته به مورد قادر است متغیر باشد . بدین ترتیب با اهمیت است که به اعتنا ارزیابی فرمائید و ببینید رقبای شما چطور از لغات و لغات دارای اهمیت داخل وب‌سایت خود به کار گیری مینمایند . 

شبکه‌های 
اجتماعی چطور 
می‌توانم دسترسی اجتماعی محتوای خویش را تقویت کنم؟ در سال‌های اخیر در مسئله شبکه‌های اجتماعی اطلاعات اشتباه فراوانی منتشر شده است . حجم این اطلاعات خطا آنقدر دوچندان بود که مت کاتس سال قبل توضیح بخشید که سیگنال‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر منتخب از الگوریتم‌های رنکینگ موتور جست‌وجوی گوگل نیستند . 

پس در صورتی‌که چنین است، بها شبکه‌های اجتماعی در کجاست؟ قیمت شبکه‌های اجتماعی در تولید اعتماد و اعتبار با گوگل از روش ارائه محتوا به مخاطبان حقیقی و واقعی هست . با تحت نظارت قرار دادن فعالیت‌های رقبای خویش در شبکه‌های اجتماعی ، میتوانید بفهمید که چه مورادی در مسئله مورد مشاجره شما داغ می باشد و در نتیجه برد و اعتبار بیشتری به یاور می‌آورد . 

چه کسی بیش از کلیه محتوا را بازنشر می‌کند؟ این واحد سنجش به شما امداد می نماید که بدانید در آن مسئله خاص چه کسانی در شبکه‌های اجتماعی نقش حساس را بازی می کنند و به عنوان افراد تاثیرگذار شناخته می شوند . سپس می‌توانید با به اشتراک گذاری محتوای خود با این اشخاص تاثیرگذار، اعتنا انها را به محتوای خودتان جلب فرمائید . 
چه 
مدل محتوایی بیش از کلیه به اشتراک گذارده می‌شود؟ چه مدل محتوایی در میان ۴ کانال اجتماعی والا جهان یعنی فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و لینکداین بیشترین میزان تعامل را به سمت خود جذب می‌کند؟ (تعامل‌هایی نظیر لایک و بازنشر محتوا .)
چه 
وقتی محتوا بیش از هر زمان دیگری لایک یا بازنشر می‌شود؟ سئو در مشهد
چه گونه به اشتراک نهاده می‌شود؟ چرا 
یک دسته یگانه از محتوا بیش از هر نوع محتوای دیگری لایک و بازنشر می‌شود؟ سوای 
تغییر‌و تحول استراتژی سئو بر شالوده موضوع، شما یک بازنده هستید هر جست‌وجویی در گوگل به اندازه خویش کلمه ها حیاتی میتواند مختلف باشد، از به فعالیت بردن عبارات مفرد و جمع گرفته تا به کارگیری از لغات مترادف یا این که متضاد . با انجام پژوهش ها موشکافانه در مسئله قضیه انگیزه محتوای خود، شما می‌توانید استراتژی سئوی خود را بر پایه موضوع تغییر و تحول دهید . شخصی سازی و ساخت تغییر و تحول در راهکار سئو گام مهمی است زیرا دیگر استراتژی‌های کلیشه‌ای سئو کارساز نیستند . جست‌وجو در ۵ سال گذشته با وجود الگوریتم‌های یکسری لایه‌ای گوگل، پیچیده شده است . دیگر به سادگی قبل نمیباشد که خیلی سهل و آسان تنها حتمی باشد بدون تحقیق چندین کلمه و واژه کلیدی انتخاب کنید، محتوای خود را تولید کنید، وب‌سایت خویش را در یکسری دایرکتوری ثبت فرمائید و آن‌گاه پیشرفت نمایید . 

جست‌وجو هم اکنون یک عدد از منابع بلندمرتبه فروش برای بخش اعظمی از شرکت‌ها هست . درحال حاضر دیگر تنها از شیوه انجام پژوهش ها جامع و بدون نقص در مورد رقبا و تغییر‌و تحول راهکار سئو به شکل مطلوب و بر مبنا مورد محتوا است که میتوانید پیروز شوید . در شرایطی که از به عبارتی اولِ راه و روش مخاطبان انگیزه خود و پیچیدگی‌های زمینه محتوای خود را شناسایی نکنید، خلل ها مالامال هزینه‌ای برای شما و برندتان به وجود خواهد آمد . 
در‌صورتی‌که هنوز صحبت من را اعتقاد ندارید به این گزاره اعتنا کنید: هیچ کس تا به حال با دنبال کردن لینک‌های یک وب‌سایت در زمینه لوله‌کشی، موفق به خرید آنلاین پیتزا نشده هست . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 311 تاريخ : يکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت: 14:39

اگر یک فیلم، آهنگ و یا برنامه را در فروشگاه App با قیمتی کامل می خرید، خیلی ساده هستید زیرا این کار درستی نیست. شما به راحتی می توانید یکگیفت کارت iTunes را برای پرداخت مبلغی کمتر از قیمت کامل آنها، خریداری کنید و آن را نقد کنید تا به جای آن برای خرید محصولات مورد نظر خود تخفیف دریافت کنید.

ترفند و نحوه ی انجام این کار این گونه است که بدانید آنها را از کجا خریداری کنید، بنابراین شما به دام کلاهبرداران در سایت های مختلف نخواهید افتاد. افراد زیادی به صورت آنلاین این کارت های تخفیفی را به فروش می رسانند، اما هنگامی که می خواهید آنها را استفاده کنید، این کارت ها کار نخواهند کرد و فروشنده نیز دیگر پیدا نخواهید کرد.

خوشبختانه، در برخی از مکان های معتبر این چنین کارت های تخفیفی پیدا می شود، و باید به آین مکان ها مراجعه نمایید. این کار همیشه کار آسانی نیست و شما برای بدست آوردن اینگونه کارت های تخفیفی باید بسیار سریع عمل نمایید. اما اگر باهوش باشید، می توانید در طول زمان، درآمد بزرگی را کسب نمایید.

چه کسی باید خرید گیفت کارت iTunes را انجام دهد؟

گیفت کارت های iTunes برای خدمات زیر قابل استفاده است:

·         خرید برنامه از فروشگاه App برای iPhone و iPad

·         خرید برنامه از فروشگاه App Mac

·         خرید فیلم و نمایش های تلویزیونی از iTunes

·         خرید موسیقی از iTunes

·         خرید کتاب از فروشگاه iBooks

·         اشتراک موسیقی اپل

·         افزایش فضای ذخیره سازی iCloud

اگر شما معمولا برای هر یک از این خدمات هزینه می کنید، یک گیفت کارت تخفیفی باعث پس انداز بالایی برای شما خواهد شد. و البته، می تواند یک هدیه بسیار عالی برای هر کسی باشد.

اما این سه توصیه مهم را به شما خواهیم کرد.

توصیه 1: گیفت کارت iTunes را خریداری نمایید به جای خرید گیفت کارت های اپل

کاربرانی که مدت طولانی از اپل استفاده می کنند می دانند که فروشگاه iTunes جایی است که می توانند تمام خریدهای مورد نیاز  خود را در آن جا انجام دهند. اما کسانی که فقط از آیفون و iPads استفاده می کنند ممکن است ندانند که App Store و iTunes Store کاملا از یکدیگر مجزا هستند.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که به دنبال «گیفت کارت iTunes» یا «گیفت کارتهای فروشگاه iTunes و App Store» و یا «گیفت کارتهای موسیقی اپل» هستید یا خیر. جستجو برای گیفت کارتهای فروشگاه اپل و سایر موارد مشابه، راهی آسان برای افتادن به دام کلاهبرداران است.

توصیه 2: کشور و یا منطقه گیفت کارت را بررسی کنید

این مسئله بسیار مهم است، نمیتوان آن را فراموش کرد. فروشگاه App، فروشگاه نرم افزاری مک، فروشگاه iTunes، فروشگاه iBooks، و موسیقی اپل در کشورهای مختلف به طور متفاوتی از یکدیگر کار می کنند. بنابراین مطمئن شوید که گیفت کارتی را خریداری کرده اید که می توانید آن را در کشور خود استفاده کنید. اپل به وضوح بیان کرده است که اگر یک کارت یا کدی را از یک منطقه دیگر خریداری کنید نمی تواند به شما کمک کند.

توصیه 3: بررسی تاریخ انقضاء کارت

به طور مشابه، محتوای هر کارت iTunes دارای یک تاریخ انقضا است، پس قبل از خرید آن را بررسی کنید. در صورتی که کارت شما منقضی شده است، سعی کنید از آن در فروشگاه App و یا فروشگاه موسیقی اپل استفاده کنید. هر دو این فروشگاه ها به تاریخ انقضاء کارت اهمیتی نمی دهند، بنابراین گاهی اوقات یک کارت یا کد آیتونز منقضی شده در آنها عمل خواهد کرد.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 275 تاريخ : يکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت: 14:36

 

گوشت شتر از ارزش غذایی و خواص دارویی و درمانی بسیاری برخوردار است و در روایات دینی ما به مصرف آن بسیار توصیه شده است. در روایاتی از حضرت رسول(ص) آمده است که گوشت شتر را بخورید حتی سالی یکبار و در جایی دیگر فرموده اند، گوشت شتر انسان را صبور می‌کند. با این وجود استفاده از گوشت شتر به دلیل رنگ تیره (زرشکی مایل به سیاه) و مزه‌اش، چندان مورد توجه نبوده و در بین مردم کشور ما چندان رایج نمی باشد. 

گوشت شتر به دلیل داشتن مقدار زیادی کلسیم و فسفر برای کسانی که استخوان درد یا درد مفاصل دارند، فوق‌العاده مفید میباشد و متخصصان طب سنتی مصرف آن را هر چند وقت یک‌بار به افراد بالای 60 سال توصیه می‌کنند.

 

معرفی گوشت شتر

 

گوشت شتر از لحاظ شکل ظاهری شبیه گوشت گوساله و گوسفند است، البته رنگ آن کمی تیره تر و مزه آن شیرین میباشد. گوشت شتر نسبت به گوشت گاو و گوسفند دیرپز تر بوده، البته در صورتی که از گوشت شتر جوان استفاده شود، این مشکل کمتر دیده میشود. 
همچنین یکی از مهمترین خواص گوشت شتر در مقایسه با دیگر گوشت ‌ها، فقدان مواد هورمونی و آنتی ‌بیوتیک در آن است، چرا که این حیوان در طبیعت به صورت آزاد و به دور از پرورش دامی رشد می‌ کند.

خواص گوشت شتر (طبیعت و خواص درمانی)

خرید اینترنتی گوشت

گوشت شتر دارای طبیعت گرم و خشک است. از گوشت شتر برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شده و در طب سنتی کاربردهای فراوان دارد. برخی از خواص درمانی گوشت شتر به طور خلاصه عبارتند از:

 

  • گوشت شتر باعث تقویت قوای بدن شده و استقامت بدن را به دلیل میزان بالای کالری موجود در آن افزایش میدهد.
  • مصرف گوشت شتر در تقویت نیروی جنسی موثر است.
  • گوشت شتر برای ورزشکاران، کودکان در حال رشد و زنان باردار بسیار مفید است. مصرف گوشت شتر در دوران بارداری از زایمان زودرس پیشگیری میکند.
  • میزان چربی و کلسترول گوشت شتر پایین است و از این رو برای مبتلایان به چربی خون و بیماری های قلبی عروقی مفید میباشد.
  • از خواص گوشت شتر کمک به درمان بیماری هایی نظیر سیاتیک، سکته مغزی، عفونت و درد شانه است.
  • استفاده از گوشت شتر برای سالمندان بسیار مفید بوده، به حفظ و سلامت عضلات آنها کمک شایانی میکند.
  • گوشت شتر سرشار از انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین های گروه ب بوده و از همین رو برای تقویت اعصابمفید است.
  • به دلیل پ هاش متفاوت گوشت شتر با سایر گوشتها، یکی از خواص گوشت شتر استفاده مناسب از آن جهت تهیه گوشتهای فرآوری شده میباشد.
  • از قلم و کوهان شتر در طب سنتی برای درمان درد روماتیسم، درد پا و درد کمر استفاده میشود.

 

 

 

ارزش غذایی گوشت شتر

 

گوشتشتر منبع بسیار خوبی از مواد مقوی و مغذی است و از جهت مواد موثر موجود در آن باگوشتسایر دام‌های اهلی تفاوتهایی دارد. گوشت شتر در مقایسه با گوشتگاو از میزان پروتئین و چربی کمتری برخوردار است و در مقایسه با سایرگوشت‌های دیگر حاوی سدیم بیشترو پتاسیم کمتری است. مقدار ویتامینهای گروه ب و برخی عناصر معدنی نظیر فسفر و کلسیم در آن بسیار زیاد است. جالب است بدانید که نسبت آهن و روی موجود در این گوشت، کمتر ازسایر گوشتهااست و نسبت کلسیم اینگوشتدر عضلات ران آن زیادتر میباشد.

 
معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 319 تاريخ : يکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت: 14:32

سئو در مشهد
سرعت با خاطر کش مرورگر ارتقاء سرعت بارگزاری صفحه های بوسیله ذخیره فایلهای پراستفاده بر روی مرورگر کاربران را خاطر کش مرورگر Browser Caching مینامیم . هربار که مرورگر شما صفحه ای را بارگذاری می‌نماید تمامی فایلهای جانور در آن صفحه را نیز دانلود می‌کند که شامل فایلهای CSS، HTML، javascript و تصاویر میشود . بعضا از صفحه ها فایلهای کمی در خویش دارا‌هستند و حجم آن ها از چندیدن کیلوبایت تجاوز نمی‌کند البته صفحاتی میباشند که با توجه به محتوای خود فایلهای زیادی را شامل می شوند و ممکن است تا چندیدن مگابایت از پهنای باند را مصرف کنند، بطور مثال Twitter .com بیش از 2 مگابایت میباشد . استفاده از خاطر کش مرورگر راهی برای رویارویی با این خلل هست . 

استعمال 
از یاد کش مرورگر حافظه 
کش مرورگر چیست؟ 
افزایش سرعت بارگزاری صفحات بوسیله ذخیره فایلهای پراستفاده بر روی مرورگر کاربران را حافظه کش مرورگر Browser Caching مینامیم . هربار که مرورگر شما کاغذ ای را بارگذاری می‌نماید همه فایلهای مو جود در آن ورقه را هم دانلود می‌نماید که دربرگیرنده فایلهای CSS، HTML، javascript و تصاویر می‌شود . بعضی از صفحه های فایلهای مقداری در خویش دارا هستند و حجم آنان از چندیدن کیلوبایت تجاوز نمیکند ولی صفحاتی می‌باشند که با توجه به محتوای خویش فایلهای متعددی را دربرگیرنده میگردند و ممکن است تا چندیدن مگابایت از پهنای باند را مصرف کنند، بطور مثال Twitter .com بیش از 2 مگابایت می باشد . به کارگیری از یاد کش مرورگر راهی برای رویا رویی با این مشکل هست . 

دو 
نکته در اینجا زمینه توجه است: 
بعضا از این فایلها مقطع متعددی برای دانلود نیاز دارا هستند و برای سرعت های تحت اینترنت مصیبت آور می‌باشند . 
هر فولدر برای دانلود یک درخواست مستقل به سرور ارسال میکند که موجب فشار عمده به سرور و کاهش سرعت تارنما شما می‌شود . 
با به کار گیری از خاطر کش مرورگر می توانید بعضی از این فایلها را بر روی مرورگر کاربران ذخیره کنید . او‌لین بازدید کاربران از وب سایت شما به مقدار حقیقی از آن ها برهه زمانی می گیرد اما زمانیکه برای بار دوم به وب سایت شما مراجعه می‌کنند یا این که از صفحه ای به صفحه دیگر می روند بخش زیادی از پوشه ها را در یاد کش مرورگر خود دارا هستند . درنتیجه حجم فایل های دانلودی به وسیله مرورگر و تعداد درخواست های ارسالی به سرور شما کاهش می یابد که موجب ارتقاء سرعت بارگزاری وبسایت شما می شود . 

چرا 
به کار گیری از حافظه کش مرورگر اهمیت دارد؟ عامل حیاتی استعمال از این ابزار کاهش سرعت بارگزاری صفحات و جلب رضایت بازدیدکنندگان می‌باشد علاوه براین به کارگیری از خاطر کش مرورگر امتیاز بیشتری برای شما در سایتهایی مانند Google page speed و GTmetrix بهمراه خواهد داشت . 

چگونه 
از حافظه کش مرورگر استفاده کنیم؟ برای فعال کردن خاطر کش مرورگر می بایست فولدر های هدر HTTP خود را تغییر تحول داده و برای فایلهای خود مورخ انقضا تعریف فرمائید . 

پوشه htaccess . خود را در ریشه دارای اهمیت هاست پیدا کنید، شما می توانید آن را به وسیله نوت پد یا این که هر ویرایشگر متن دیگری تغییر تحول دهید . در این فولدر پارامترها را بگونه ای معرفی می کنیم که مرورگر تشخیص دهد چه فایلهایی را و تا چه بازه زمانی در یاد کش خویش نگه دارد . 
(منبع کد)## EXPIRES CACHING ## 
ExpiresActive 
On ExpiresByType 
image/jpg “access 1 year” ExpiresByType 
image/jpeg “access 1 year” ExpiresByType 
image/gif “access 1 year” ExpiresByType 
image/png “access 1 year” ExpiresByType 
text/css “access 1 month” ExpiresByType 
application/pdf “access 1 month” ExpiresByType 
text/x-javascript “access 1 month” ExpiresByType 
application/x-shockwave-flash “access 1 month” ExpiresByType 
image/x-icon “access 1 year” ExpiresDefault 
“access 2 days” 
## 
EXPIRES CACHING ## 

سئو در مشهد
با دقت به نوع فایل و مقطع تغییر‌و تحول در آن میتوانید تاریخ انقضا را معین کنید، برای فایلهایی که بیشتر آپ تو دیت و تغییر تحول دارا‌هستند تاریخ انقضای کمتری در حیث بگیرید . 
سفارش می‌گردد که مورخ انتخاب شده را بیشتر از یک سال و کمتر از یک ماه قرار ندهید مگر برای فایلهای یگانه با تغییرات هفتگی . 
برای شعور بهتر تاثیر به کارگیری از حافظه کش مرورگر و این چند خط کد ساده، گزارش تارنما GTmetrix از داتک را برای دو شرایط قبل و آن گاه از بکارگیری یاد کش مرورگر را در اینجا قرار می دهیم . همان طور که مشاهده می‌گردد تاثیر این عمل بر سرعت وبسایت دوچندان فراوان است . 

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 267 تاريخ : شنبه 5 خرداد 1397 ساعت: 15:50

خرید اینترنتی گوشت
 

 

مصرف 
برخی گوشت های فرآوری گردیده می تواند به ضرر سالمی شما تمام شود و موجب خلل و بیماری در بدنتان شود در این مطلب به انواع این گوشت ها و مضرات هر کدام برای بدنتان اشاره می کنیم 

گوشت فرآوری گردیده به طور کلی ناسالم در لحاظ گرفته می شود . چون با بیماری هایی مانند سرطان و بیماری قلبی در مطالعات گوناگون مرتبط است . 

شکی نمیباشد که پردازش گوشت شامل بخش اعظمی از مواد شیمیایی مضر می‌باشد که به طور ارگانیک در گوشت جدید وجود ندارد . این مقاله نگاه دقیقی به اثرات گوشت پردازش شده بر روی سلامت دارد . 

گوشت 
پردازش گردیده چیست؟ 
گوشت فرآوری گردیده گوشتی هست که به وسیله نمک، دود دادن، کم آب کردن و یا این که بصورت کنسرو نگهداری و نگهداری می شود . 

تولیدها 
غذایی طبقه بندی به تیتر گوشت فرآوری شده عبارتند از: 
سوسیس سرخ کرده، هات داگ، کالباس . 

بیکن، ژامبون . 

گوشت شادی و به فعالیت آوری شده، گوشت گاو نمک زده . 

گوشت دودی . 

گوشت خشک شده، گوشت گاو کم آب شده در آفتاب . 

گوشت در مواد غذایی کنسروی . 

از سوی دیگر، گوشت که یخ‌زده گردیده است و یا تحت پردازش مکانیکی مثل برش و قاچ می‌باشد هنوز هم فرآوری نشده در حیث گرفته می شود . 

میل کردن 
گوشت پردازش شده با سبک معاش ناسالم مرتبط است 
مصرف گوشت فرآوری شده به طور مداوم با اثرات زیان آور بر تندرست مرتبط می باشد . 

به همین دلیل، تناول کردن میزان دوچندان گوشت فرآوری گردیده در در بین مردمان که دارنده عادات سبک زندگی ناسالم هستند شایع تر هست . 

در واقع، مصرف سیگار در در میان افرادی که اندازه متعددی از گوشت فرآوری شده می خورند شایع تر می‌باشد . و مصرف میوه ها و صیفی جات هم در آنها مضاعف ذیل تر می باشد . 

عمده مطالعات مشاهده ای در زمینه گوشت فرآوری شده و تندرست کارایی برای تصحیح این عامل ها دارااست . با این حال، این رویکرد ها هیچ گاه بدون نقص نمی باشد . 

رابطه هایی دربین گوشت پردازش گردیده و بیماری یافت شده است و تا حدی به این واقعیت هست که اشخاصی که گوشت پردازش می خورند تمایل به انجام شغل های ناسالم دیگر هم دارند . 

با این وجود، مطالعات همواره ارتباط توانا در میان مصرف گوشت فرآوری گردیده و بیماری های مزمن گوناگون را پیدا نمائید . 

گوشت 
پردازش گردیده با بیماری مزمن همپا است 
میل کردن 
گوشت پردازش گردیده با ارتقا خطر ابتلا به بخش اعظمی از بیماری های مزمن همپا می باشد که عبارتند: 
فشار خون بالا (هیپرتنشن) . 

بیماری های قلبی . 

بیماری انسدادی مزمن ریوی . 

سرطان معده و روده . 

مطالعات بر مصرف گوشت فرآوری گردیده در آدم تمامی در طبیعت مشاهده گردیده می‌باشند . 

آن ها می توانند نشان می دهد که افرادی که گوشت پردازش شده می خورند احتمال بیشتری برای گرفتن این بیماری ها را دارا هستند البته آنها نمی توانند ثابت نماید که گوشت فرآوری شده علت آنان می‌باشد . 

با این حال، شواهد قانع کننده می باشد زیرا ارتباط ها کارکشته و سازگار می باشد . 

علاوه بر این، کلیه این مطالعات در حیوان ها پشتیبانی می شود . برای مثال، مطالعات در موش نشان می دهد که تناول کردن گوشت پردازش شده خطر ابتلا به سرطان روده را ارتقاء می دهد . 

یک چیز شفاف هست که گوشت فرآوری شده دربردارنده ترکیبات شیمیایی زیان آور که ممکن هست خطر ابتلا به بیماری های مزمن را افزایش دهد . ترکیبات که به طور گسترده موضوع مطالعه قرار گرفته در اینجا مسئله دعوا می‌باشد . 

نیتریت، 
ترکیبات N-Nitroso و نیتروسامین 
ترکیبات N-nitroso مواد سرطان زایی می‌باشند که تصور می شود مسئول برخی از دلایل جانبی مصرف گوشت پردازش گردیده می باشد . 

آن‌ها از نیتریت ( نیتریت سدیم ) تشکیل شده هست که به محصولات گوشت فرآوری بیش تر شده هست . 

نیتریت 
سدیم به عنوان یک افزودنی برای 3 دلیل به کارگیری می شود: 
برای محافظت رنگ قرمز رنگ یا این که صورتی گوشت . 

به مراد بهبود عطر و مزه با سرکوب اکسیداسیون چربی . 

برای خودداری از رویش باکتری، بهبود طعم و کاهش خطر مسمومیت غذایی . 

نیتریت و ترکیبات مرتبط، مثل نیترات، نیز در غذاهای دیگر یافت می شود . به تیتر مثال، نیترات در مرحله تقریبا بالا در برخی از سبزیجات یافت می شود که چه بسا ممکن است برای سلامت دارای منفعت باشد . 

با این حال، تمامی نیتریت ها یکسان نیستند . نیتریت در گوشت فرآوری گردیده می تواند به ترکیبات مضر N-nitroso تبدیل شود که به نوبه خود با مطالعات گسترده نیتروسامین می باشد . 

گوشت فرآوری شده مرجع با اهمیت رژیم غذایی نیتروسامین میباشد . منابع دیگر عبارت از آب آشامیدنی آلوده، دود تنباکو و غذاهای ترش و شعف می باشد . 

نیتروسامین عمدتاً زمانی که محصولات گوشت فرآوری در معرض حرارت بالا ( بالای 266 ° F یا 130 جايگاه سانتی گراد )، مانند سرخ کردن بیکن یا کباب سوسیس تشکیل می شود . 

مطالعات در حیوان ها نشان می دهد که ممکن می باشد نیتروسامین نقش بیشتر ای در صورت گیری سرطان روده بازی کند . 

مطالعات مشاهده ای در آدم نشان می دهد که نیتروسامین ممکن است خطر ابتلا به سرطان روده و معده را افزایش می دهد . 

هیدروکربنهای 
یکسری رینگ ای معطر ( PAH ها ) 
گوشت دود اندود یکی از سابق ترین راه های مراقبت هست که اکثر زمان ها در ترکیب با نمک نتیجه یا این که خشک کردن استعمال می شود . 

این سبب ساز تشکیل مواد متفاوت به طور بالقوه زیان آور می شود . 
این شامل هیدروکربن های آروماتیک (PAH ها ) است 
PAH ها یک کلاس تبارک هستند که از سوختن مواد آلی بدست می آیند . 

آن‌ها در هوا با دود منتقل شده و در مرحله تولید ها گوشت دودی، گوشت کباب شده، گریل شده، سرخ گردیده و یا رایحه داده بر روی حریق گشوده تجمع می یابند . 

آنها 
می توانند تشکیل شوند از: 
سوزاندن چوب یا زغال چوب . 

چکیدن چربی که بر روی یک تراز گرم سوزان . 

گوشت سوخته یا این که به آتش کشیده . 

به همین دلیل، محصول ها گوشت دودی می تواند در PAH ها بالا باشد . 

یقین بر این هست که PAH ها ممکن می باشد به برخی از اثرات سوء تن درستی گوشت فرآوری شده امداد کند . 

مطالعات گوناگون در حیوانات نشان داده می‌باشد که بعضا از PAH ها می تواند سبب سرطان شود . 

هتروسیکلیک 
امینس ( HCAs) 
آمین هتروسیکلیک ( HCAs) گروهی از ترکیبات شیمیایی می باشد که زمانی گوشت یا این که ماهی با جايگاه حرارت بالا پخته شود مانند سرخ کردن یا کباب ایجاد می شود . 

آن ها به گوشت فرآوری شده محدود نمی شود و میزان قابل توجهی در سوسیس، بیکن سرخ گردیده در روغن و همبرگر گوشت پیدا شده می باشد . 

HCAs عامل سرطان وقتی که به حیوان ها در مقادیر بالا داده شود . که به طور کلی، این مقدار مضاعف اکثر از مقدار معمول در رژیم غذایی انسان می‌باشد . 

با این وجود، مطالعات مشاهده ای گوناگون در بشر نشان می دهد که خوردن گوشت پردازش شده خطر ابتلا به سرطان در روده بزرگ، پستان و پروستات را افزایش دهد . 

مرحله HCAs را می توانید با استفاده از راه و روش های پخت و پز ملایم، مانند سرخ کردن تحت حرارت کم و بخار به دستکم برسانید . از میل کردن گوشت سیاه و سوخته اجتناب فرمائید . 

نمک 
طعام 
تولیدات گوشت فرآوری گردیده معمولاً دارنده کلرید سدیم بالا می باشد همینطور با برچسب نمک شناخته گردیده می باشد . 

برای هزاران سال، نمک به عنوان حفظ کننده به مواد غذایی طولانی تر گردیده است . با این حال، آن اکثر اوقات سبب بهبود مزه و طعم غذا می شود . 

مصرف بیش از حد نمک ممکن میباشد نقشی در فشار خون بالا و بیماری های قلبی به خصوص در افرادی که یک بیماری به نام فشار خون بالای اصلی به شوری داشته باشد . 

علاوه بر این، یکسری مطالعات مشاهده ای نشان می دهد که رژیم غذایی مالامال نمک ممکن میباشد خطر ابتلا به سرطان معده را افزایش می دهد . 

مطالعات نشان می دهد که یک رژیم غذایی با نمک بالا ممکن می‌باشد رشد هلیکوباکتر پیلوری، باکتری استدلال آسیب معده، یک استدلال خطر کلیدی برای سرطان معده را ارتقاء می دهد . 

بیشتر کردن مقداری نمک به غذاهای بی نقص به خواسته بهبود رایحه و طعم خوب می باشد ولی تناول کردن میزان زیادی از غذاهای فرآوری گردیده به نیکی ممکن است منجر آسیب شود . 

نکته 

گوشت فرآوری شده حاوی ترکیبات شیمیایی مختلف هست که به طور طبیعی در گوشت نو وجود ندارد . بخش اعظمی از این ترکیبات برای تن درستی مضر می‌باشند . 

به همین دلیل، خوردن میزان متعددی از تولید ها گوشت فرآوری شده برای بازه زمانی طولانی ( سال یا چند دهه ) ممکن می‌باشد خطر ابتلا به بیماری های مزمن، به خصوص سرطان را ارتقاء دهد . 

در نقطه پایان روز، شما بایستی مصرف خویش از غذاهای فرآوری گردیده را محدود و اساس رژیم غذایی خویش را بر روی مواد غذایی نو قرار دهید . 

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 233 تاريخ : شنبه 5 خرداد 1397 ساعت: 15:42


خرید اینترنتی گوشت
می کنیم از رژیم غذایی مملو از خوراکی های گوشتی خودداری فرمایید زیرا مهمترین عامل برای ابتلای شما به سرطان های خطرناک می‌باشد و سالمی شما را موضوع تهدید قرار می‌دهد سرطان سینه،کولورکتال از گزاره پیامدهای خطرناک مصرف غذاهای گوشتی است 
بابایی متخصص گوارش با اشاره به سرطان کولورکتال اظهار داشت: هنگامی که سلول‌های خونی در داخلی روده والا و یا این که راست روده (رکتوم) رشد و نمو پیدا می‌کنند، سبب ساز پیدایش سرطان کولورکتال در تن می گردد و این گونه سرطان گوارشی در اشخاص اتفاق می‌ افتد . 
وی ابلاغ کرد: این بیماری اکثر زمان ها به رخ یک توده پولیپ در داخل روده آغاز می شود و این پولیپ‌ها در اثر رویش و نمو سلول‌های آلوده در داخل روده بزرگ شکل میگیرد . 
این کارشناس با ابلاغ این که سرطان کولورکتال شرایط ژنتیک دارد، افزود: احتمال پیدایش این بیماری عمده به سبک معاش افراد بستگی دارد و در کسانی که بالای 50 سال سن دارند و یا این که در زنانی که سوابق بیماری سرطان پستان و التهاب‌های روده‌ای دارند، اکثر در معرفی خطر چنین بیماری هستند . 
وی ابراز داشت: سرطان کولورکتال علامتها اولیه تشخیصی ندارد و اشخاص با سوابق گوارشی را هرچند وقت یکبار می بایست غربالگری کرده که کمتر به این بیماری در گیر شوند . 
این کارشناس ادامه داد: یک گونه تست جدیدی پایین تیتر کولوگارد به دنبال سلول‌های خونی و تست DNA مشکوک در نمونه مدفوع پی به وجود این بیماری برده می‌شود، ولی برای تشخیص ظریف این بیماری باز نیز نیاز به آزمایش کولونوسکوپی برای پیگیری و درمان بیماری دارااست . 
بابایی تصریح کرد: اگر بیماری به تراز حادی رسیده باشد، پزشک معالج با جراحی پولیپ‌های آلوده و کثیف را از روده بر‌می‌دارد و چنانچه تومور بزرگی باشد، جراح مجبور میباشد که قسمتی از روده والا را بردارد . 
وی تأکید کرد: رژیم غذایی مملو از گوشت، چاقی و چربی فراوان به دور کمر، فقدان برنامه منظم ورزشی و مصرف دخانیات، فاکتورهایی است که منجر بروز این بیماری در افراد می گردد . 
بابایی در پایان گفت: اگر این پولیپ‌ها به دیگر اندام تن سرایت کرده باشد، منش درمان خیلی سخت‌ گردیده و روش‌های درمانی عوارض آن را تنها کاهش می دهد و طول قدمت مریض را بیشتر می نماید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 3 خرداد 1397 ساعت: 12:58

کارداران 
تاثیر گذار ارتقا درجه تارنما در گوگل کارداران 
تاثیر گذار افزایش رتبه سایت در گوگل افزایش رنکینگ وب وب سایت یک عدد از مهم ترین پارامترهایی میباشد که صاحبان کسب و کارهای متفاوت برای بهبود تجارت خویش موضوع دقت قرار می دهند . شک وتردید نکنید با افزایش درجه وبسایت در گوگل، تحولی گرانقدر را در کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد . البته پارامترهای دارای اهمیت برای موتورهای جستجو چه می‌باشد و دست اندرکاران تاثیر گذار در برهه زمانی زمانی کوتاه برهه زمانی چه می تواند باشد . 

ارتقا رنکینگ وب وبسایت یک عدد از مهمترین پارامترهایی می باشد که صاحبان کسب و کارهای گوناگون برای بهبود تجارت خویش مورد توجه قرار می دهند . شک و تردید نکنید با ارتقاء رتبه وبسایت در گوگل، تحولی تعالی را در کسب و فعالیت خود مشاهده خواهید کرد . اما پارامترهای اصلی برای موتورهای کاوش چه می باشد و کارداران تاثیر گذار در دوران زمانی کوتاه مدت چه می تواند باشد . 

نگران نباشید تمام توضیحات را به هم پا مثال عملی به شما فراگیری خوا هیم اعطا کرد تا به راحتی بتوانید همین امروز عملیات با صرفه سازی وبسایت خود را به راحتی انجام دهید و نتایج غیر قابل پیش بینی را سپس از بازه مدت کوتاهی اخذ نمایید . 
ما شرکتی را فرض می کنیم که یکی از مهمترین لغت ها اساسی آن "طراحی وب سایت" است، بر شالوده مراحل پایین روند سئو این وبسایت را شروع خوا هیم کرد: 
محتوای 
وب وب سایت Content سوای تردید مهم ترین دلیل در موفقیت وب سایت است، بارها و بارها به نقش داشتن محتوای اختصاصی به فرد در مقاله های پیشین سخن کرده ایم . محتوایی را در وب سایت درج کنید که شما نویسنده آن میباشید نه آنکه از اینترنت تارنما های دیگر نسخه برداری نمایید . در این محتوا، کلمات اساسی را قرار دهید . در این مثال بایستی محتوایی جدید را درباره "طراحی وب سایت" بنویسیم . 

لغت ها 
مهم Keyword یکی از مهمترین نکاتی میباشد که باید برای بهبود رتبه سایت خویش انجام دهید . پباده سازی اینترنت وبسایت خویش را بر شالوده مهم ترین لغت ها اساسی در لحاظ بگیرید و آنان را در منوهای اصلی قرار دهید . متن های خویش را بر پایه کلمه ها حیاتی بنویسید . از آنجایی که کلمه و واژه حساس ما "طراحی اینترنت سایت" میباشد بدین ترتیب حدودا 3 تا 6 توشه این واژه و کلمه حساس را در محتوای خود درج می کنیم . 

عنوان 
و توضیحات هر کاغذ اینترنت سایت Title موتورهای کاوش در سال 2013 اهمیت متعددی برای عنوان صفحات، متا تگ و توضیحات یگانه به عبارتی کاغذ قائل هستند . تا حد قابلیت و امکان سعی کنید برای صفحات مختلف، مختلف فعالیت کنید . در تعداد کاراکترهای آن‌ها هم توجه فرمایید که خیلی طولانی نباشند . به عنوان مثال تحقیقات ثابت کرده می باشد که برای هر برگه سایت، 5 کلمه و واژه مهم را در متا تگ قرار دهید . براین اساس ما ناچار هستیم که تیتر این برگه را "طراحی اینترنت سایت" کنیم . توضیحات را می بضاعت به این شکل معرفی نمود: "قوی ترین راءس تخصصی پباده سازی وب سایت" و در متاتگ نیز این کلمه و واژه حساس را درج می کنیم . 

سئو در مشهد
مرتبه وب سایت در گوگل 
نام 
پیوند URL متاسفانه برخی از اینترنت سایت ها و یا این که CMS های فراهم ضعف بزرگی دارا‌هستند و امکان گذاشتن URL نمی‌باشد . پس برای کلمه اصلی "طراحی وب سایت" می بایست اسم URL را "website-design" یا "طراحی-وب-سایت" بگذاریم . 

به کارگیری 
از لینک و پیوند های داخلی Inteal Link تا به اکنون محتوا را نوشتید، عبارات حیاتی را در آن گذاشتید، عنوان صفحه های و توضیحات را مشخص و معلوم کرده اید . سطح آنگاه به کار گیری از لینک های داخلی میباشد . در این مرحله می بایست لغات حساس را که در محتوای اینترنت وب سایت قرار داده اید انقطاع کرده و به صفحه ها دیگر و کلیدی ترین آنان را به صفحه دارای اهمیت لینک دهید . در نهایی مرحله می بایست واژه "طراحی اینترنت سایت" را به خود ورقه یا به برگه حیاتی لینک دهیم . 

در حرف آخر به یاد داشته باشید سئو هارمونی است در بین همه اجزای اینترنت سایت که باید با هم هماهنگ باشند . در نمونه بالا یاد گرفته اید که چه‌گونه می توانید این هارمونی را در هنگام طراحی وبسایت خود ایجاد کرده و در کوتاه ترین مقطع در سکو های بالای نتایج کاوش قرار بگیرید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 327 تاريخ : پنجشنبه 3 خرداد 1397 ساعت: 12:54

خرید گوشت
بوقلمون و این تمامی فایده 
به 
طراوت محققین متوجه شدند گوشت بوقلمون می تواند تاثیر متعددی روی کاهش پرورش تومورهای مغزی داشته باشد و باعث پیشگیری از ارتقاء مشکل ها ناشی از آن در مغز شود 
تومورهای مغزی یک عدد از کشنده‌ترین و خطرناک‌ترین تومورهای جانور در تن محسوب میشوند . از طرف دیگر، معالجه این تومورهای مغزی دوچندان مشقت بار می باشد و پیشگیری و پرهیز از آن گاهی غیرممکن می باشد زیرا کارداران بوجودآورنده آن زیاد گنگ و ناشناخته میباشد . 
جدیدا پژوهشگران راس تشخیص سرطان دانش کده اوهیو توانستند راهی را کشف کنند که می‌تواند پرورش تومورهای مغزی را مهار و چه بسا متوقف کند . 
نتایج برخی مطالعات نشان داده می باشد که مصرف بعضی مواد غذایی همچون گوشت بوقلمون سبب تغییردر متابولیسم تن می‌گردد و وجود بعضی آمینواسیدهای خاص در آن باعث می گردد که رویش تومورها به خصوص تومورهای مغزی و جان دار در راز کاهش یابد . به همین علت تومورها روز به روز کوچک‌تر می گردد . در واقع وجود متیونین و تریپتوفان که در این گوشت وجود دارد منجر کاهش سرعت رشد تومورها میگردد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 1 خرداد 1397 ساعت: 13:31

سئو در مشهد
چیست؟ What is torrent تورنت 
چیست؟ What is torrent زمانی دیتاها خیلی کوچک و ناچیز حجم بودند البته امروزه حجم داده ها و انتقال اطلاعات در هم اکنون ارتقا و بالا رفتن میباشد . برای دانلود این حجم از داده ها چه فعالیت بایستی کرد؟ سیستم مشتری - کارگزار یا این که به عبارتی Client - Server دیگر جوابگو نمی باشد . تورنت ( Torrent ) که بیشترین کاربردش در مشاجره سرگرمی است برای انتقال این حجم از داده ها ساخته شد و با گذر کرد مدت نرم افزارهای مختلفی از جمله Bit Torrent برای این منظور پا به عرصه گذشتن در اینجا به معرفی تورنت و چگونگی عمل با این شبکه بلندمرتبه می پردازیم . 

تورنت 
چه می باشد و چگونه با آن می توان حجم بالایی از اطلاعات را منتقل کرد؟ به طور خلاصه سیستم اشتراک گذاری با مشارکت کلاینتها میباشد . 
اگر n نفر به سرور مرکزی در سیستم مشتری - کارگزار وصل شوند، سرور مرکزی در یک نقطه به انتهای منابع پهنای باند یا پردازشی می برسد و ارتباط فی مابین کارگزار و مشتری مبتلا نقص‌ گردیده و جدا شود . راه حل این خلل استعمال از تورنت میباشد . 
مثال ای از این برنامه Bit Torrent می باشد که در ذیل به معرفی و نحوی عمل آن اشاره می کنیم : مقدمه برنامه را به فیس رایگان دانلود و نصب می نمائید . این برنامه مشابه مرورگر عمل می کند و در حقیقت یک دربین افزار میباشد . سایت هایی میباشند که زمانی که در جستجوی فایل X میباشید از اطلاعات Peer ها از طرز همین فی مابین افزار مطلع اند و در قالب یک فایل txt با میزان تقریبی یک کیلو بایت لیست همه Peer های دارنده فایل X را به شما می دهند . در نتیجه تنها متکی به سرور نیستید و Peer ها خودشان به هم اطلاعات را می دهند . هر چه تعداد دانلود آن پوشه توسط Peer ها بیشتر شود، سرعت دانلود آن بخش اعظم خواهد شد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن و سوای پرداخت هزینه فایل مورد لحاظ خود را دانلود فرمایید . به این مدل از معماری، معماری ترکیبی یا Hybrid گویند که ترکیب دو معماری مشتری - کارگزار و P2P یا همان معماری نظیر به مانند است و به نوعی با ادغام این دو معماری از فواید هر دو در معماری جدیدی زیر عنوان معماری ترکیبی فایده می برید . تورنت یک مثال معرف از معماری ترکیبی هست . 

 

پوشه 
های تورنت را چه طور پیدا کنیم؟ با یک جستجوی معمولی از نحوه موتورهای جستجو همانند گوگل و یا در بین افزارهای تورنتی همانند Utorrent می توانایی نتایج متعددی را برای دانلود فایل زمینه نظر یافت . برای نمونه با جستجوی عبارت "دانلود تورنت Office2013" از روش گوگل اینترنت وب سایت های تورنتی آن به تیتر نتیجه به شما داده خواهد شد . همان گونه که قابل مشاهده است، نتایج بدست آمده از جستجوی فوق در حدود 17 .500 .000 
بوده میباشد : 


همچنین 
به یاری بین افزار Utorrent و با جستجوی عبارت "دانلود Office2013" فایلی از همگی وب وبسایت های تورنت دارنده این نرم افزار را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آفیس 2013 به راحتی، با سرعتی به مراتب اکثر از روش های قبلی و بدون پرداخت هزینه دانلود کنید : 

سئو در مشهد
بعضا 
اصطلاحات کلیدی در تورنت : 
Peer to peer یا نظیر به نظیر : به این مفهوم می‌باشد که رابطه دودویی در بین دو کامپیوتر برابر به منظور انتقال اطلاعات چهره می پذیرد . به هر کاربری که عضو این کانال می‌باشد و به دانلود داده ها می پردازد یک Peer گویند . معمولا Peer ها تمام پوشه مورد حیث را ندارند، در صورتی که کل فایل را دارا باشند، Seed نامیده می شوند . 
Seed : کاربری است که یک کپی بدون نقص از فایل مورد حیث را دارا می باشد . به طور نمونه زمانی که استفاده کننده فایل مسئله نظر خویش را به طور بی نقص دانلود نماید، تا وقتی که بر روی Finish کلیک نکند و یا این که به هر طریقی آن را گشوده نگه دارد، قابلیت و امکان دانلود به کاربران دیگر را خواهد داد و به این فعالیت Seeding گویند . برای یاری به دیگر Peer ها و عدم شناخته شدن به عنوان یک Leech در این شبکه بزرگ، خوبتر هست پس از دانلود مدتی فعالیت Seeding را انجام دهید . 
Leech : به کاربری که بیش از آنکه امکان دانلود اطلاعات خود را به سایرافراد دهد، از Peer های دیگر استعمال می کند و حجم دانلود بیشتری نسبت به آپلود دارد و فعالیت Seeding را در کمترین حد ممکن انجام می دهد Leech گویند . 
Tracker : سرورهایی که به آدرس دهی فایل های تورنت فی مابین اعضای شبکه می پردازند و نقش هماهنگ کننده میان Peer ها را برعهده دارا هستند Tracker گویند . 
نکته 
امنیتی : این برنامه از دسترسی های غیر مجاز در بین Tracker ها پرهیز می نماید بدین معنی که شما به تیتر یک Tracker دسترسی به سایر فولدر های Tracker ای که فایل مورد حیث شما را دارا می باشد، ندارید و بلعکس . اما رسیدگی بر روی اینکه خود پوشه X دارای چه محتوی است، ندارد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 287 تاريخ : سه شنبه 1 خرداد 1397 ساعت: 13:28

 خرید گیفت کارت
کارت آیتونز اپل یا این که گیفت کارت آیتونز iTunes برای استعمال از امکانات نرم افزار آیتونز شما می توانید با خرید گیفت کارت اپل یا این که همان خرید گیفت کارت آیتونز اپل از امکانات iTunes به کارگیری کنید . 
همینطور 
می توانید پلن های موسیقی نامحدود و خرید فضای آی کلود iCloud 
( فضای ابری شرکت اپل ، کمپانی اپل به همگی یوزرها به کار گیری کننده از تولیدها این شرکت فضای 5 گیگابایتی ابری بدون‌پول داده است که در چهره نیاز، کاربران می توانند به پلن های حجمی 50 گیگابایتی ، 200 گیگابایتی ، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی آن را ارتقاء دهند) را از آتونز خریداری نمائید . 

گیفت کارت های آیتونز دارای تاریخ انقضا نمی باشند به همین عامل مورد ای مناسب برای کادو دادن به دوستان عزیز می باشد . 

گروه پشتیبانی این تارنما خود را مکلف می داند که به کاربران خود گوشزد کند بعضا از فروشندگان اینترنتی با در اختیار قرار دادن گیفت کارت های مجانی به مشتریان موجب هک شدن حساب آن ها می شوند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 1 خرداد 1397 ساعت: 13:21